M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
30/04/2012
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 3 – Menghormati Hak
Orang Lain
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 3C – Menghargai
Bakat dan Kebolehan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat:
|
i) Mengenal
pasti bakat yang tersembunyi
|
|
ii) Mengasah bakat yang terpendam kepada kelas
|
|
iii) Menghargai bakat yang ada dalam diri masing-masing
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 77%
|
- separuh murid tidak tahu bakat yang ada pada diri
masing-masing
|
|
- namun, murid ada usaha untuk berkomunikasi dengan
guru
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/04/2012
|
Kelas
|
2A
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri Dan
Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Kesihatan Diri
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Kognitif :
|
|
Mengenal
pasti amalan pemakanan yang tidak seimbang.
|
|
Afektif :
|
|
Mengamalkan pemakanan yang
sihat serta mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam dan bersukan
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- Murid dapat mengenal pasti jenis amalan pemakanan
yang tidak sihat
|
- Komunikasi antara guru dan murid sangat aktif
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
30/04/2012
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 3 – Menghormati Hak
Orang Lain
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 3C – Menghargai
Bakat dan Kebolehan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat:
|
i) Mengenal
pasti bakat yang tersembunyi
|
|
ii) Mengasah bakat yang terpendam kepada kelas
|
|
iii) Menghargai bakat yang ada dalam diri masing-masing
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 70%
|
- hampir semua murid tidak tahu bakat yang ada pada
diri masing-masing
|
|
- namun, murid ada usaha untuk berkomunikasi dengan
guru
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
1/05/2012
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 4 & 5 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 3 – Menghormati Hak Orang
Lain
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 3C – Menghargai
Bakat dan Kebolehan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat:
|
i) Mengenal
pasti bakat yang tersembunyi
|
|
ii) Mengasah bakat yang terpendam kepada kelas
|
|
iii) Menghargai bakat yang ada dalam diri masing-masing
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
Refleksi
|
|
CUTI PEKERJA 1 MEI
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
1/05/2012
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri Dan
Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Kesihatan Diri
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Kognitif :
|
|
Mengenal
pasti amalan pemakanan yang tidak seimbang.
|
|
Afektif :
|
|
Mengamalkan pemakanan yang
sihat serta mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam dan bersukan
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
CUTI PEKERJA 1 MEI
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
2/05/2012
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 3 – Menghormati Hak
Orang Lain
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 3C – Menghargai
Bakat dan Kebolehan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat:
|
i) Mengenal
pasti bakat yang tersembunyi
|
|
ii) Mengasah bakat yang terpendam kepada kelas
|
|
iii) Menghargai bakat yang ada dalam diri masing-masing
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
- separuh murid tidak tahu bakat yang ada pada diri
masing-masing
|
|
- namun, murid ada usaha untuk berkomunikasi dengan
guru
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
2/05/2012
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri Dan
Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Kesihatan Diri
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Kognitif :
|
|
Mengenal
pasti amalan pemakanan yang tidak seimbang.
|
|
Afektif :
|
|
Mengamalkan pemakanan yang
sihat serta mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam dan bersukan
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- Murid dapat mengenal pasti jenis amalan pemakanan
yang tidak sihat
|
- Komunikasi antara guru dan murid kurang aktif
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
3/05/2012
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri Dan
Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Kesihatan Diri
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Kognitif :
|
|
Mengenal
pasti amalan pemakanan yang tidak seimbang.
|
|
Afektif :
|
|
Mengamalkan pemakanan yang
sihat serta mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam dan bersukan
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
TIADA KELAS
|
PEMILIHAN PEMAIAN BOLA SEPAK PSKPP SERIAN
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
3/05/2012
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan
Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat melakukan aktiviti
kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui
kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
TIADA KELAS
|
PEMILIHAN PEMAIAN BOLA SEPAK PSKPP SERIAN
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
4/05/2012
|
Kelas
|
2C
|
Masa
|
70 minit [ 7 & 8 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri Dan
Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Kesihatan Diri
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Kognitif :
|
|
Mengenal
pasti amalan pemakanan yang tidak seimbang.
|
|
Afektif :
|
|
Mengamalkan pemakanan yang
sihat serta mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam dan bersukan
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- Murid dapat mengenal pasti jenis amalan pemakanan
yang tidak sihat
|
- Komunikasi antara guru dan murid kurang aktif
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
4/05/2012
|
Kelas
|
2N
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri Dan
Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Kesihatan Diri
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
Kognitif :
|
|
Mengenal
pasti amalan pemakanan yang tidak seimbang.
|
|
Afektif :
|
|
Mengamalkan pemakanan yang sihat
serta mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam dan bersukan
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- Murid dapat mengenal pasti jenis amalan pemakanan
yang tidak sihat
|
- Komunikasi antara guru dan murid sangat lemah
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
No comments:
Post a Comment