06 May 2013

RPH MINGGU 18


M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
29/04/2013  
Kelas
2D
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tema
Tema 5 – Malaysia Negara Berdaulat
Tajuk
Unit 6 – Sistem Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
Sub Tajuk
Aktiviti 6C – Proses Pilihan Raya (Proses Penamaan Calon)
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menjelaskan pentingnya memilih pemimpin secara demokrasi

ii) Mengekalkan amalan demokrasi di Malaysia

iii) Menghargai dan menghormati proses pilihan rayai di Malaysia
KBKK
Gerak Kerja Berkumpulan


Refleksi
- semua murid melaksanakan tugasan dengan bersungguh-sungguh

- kelas dikawal dengan baik


M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
30/04/2013  
Kelas
2H
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tema
Tema 5 – Malaysia Negara Berdaulat
Tajuk
Unit 6 – Sistem Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
Sub Tajuk
Aktiviti 6C – Proses Pilihan Raya (Proses Penamaan Calon)
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menjelaskan pentingnya memilih pemimpin secara demokrasi

ii) Mengekalkan amalan demokrasi di Malaysia

iii) Menghargai dan menghormati proses pilihan rayai di Malaysia
KBKK
Gerak Kerja Berkumpulan


Refleksi
- semua murid melaksanakan tugasan dengan bersungguh-sungguh

- kelas dikawal dengan baik

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
30/04/2013  
Kelas
2L
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Wisel, Jam Randik, Kon
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
30/04/2013  
Kelas
2C
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Wisel, Jam Randik, Kon
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid


01/05/2013 – CUTI UMUM


M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
02/05/2013  
Kelas
2E
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Wisel, Jam Randik, Kon
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
02/05/2013  
Kelas
PA
Masa
70 minit [11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Wisel, Jam Randik, Kon
Refleksi


- aktiviti tidak dapat dilajankan kerana hujan

- kelas di kawal dengan baik

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
03/05/2013  
Kelas
2F
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tema
Tema 5 – Malaysia Negara Berdaulat
Tajuk
Unit 6 – Sistem Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
Sub Tajuk
Aktiviti 6C – Proses Pilihan Raya (Proses Penamaan Calon)
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menjelaskan pentingnya memilih pemimpin secara demokrasi

ii) Mengekalkan amalan demokrasi di Malaysia

iii) Menghargai dan menghormati proses pilihan rayai di Malaysia
KBKK
Gerak Kerja Berkumpulan


Refleksi
- semua murid melaksanakan tugasan dengan bersungguh-sungguh

- kelas dikawal dengan baik

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
03/05/2013  
Kelas
2K
Masa
70 minit [ 9 & 10 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Wisel, Jam Randik, Kon
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

No comments:

Post a Comment