M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
12/01/2015
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 4 & 5 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Sivik
& Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan
Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan Pendidikan
Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat memberi contoh keperluan mempelajari PSK
dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
12/01/2015
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
13/01/2015
|
Kelas
|
2N
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
13/01/2015
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
14/01/2015
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
14/01/2015
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
15/01/2015
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
15/01/2015
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
ORIENTASI
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
16/01/2015
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
16/01/2015
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan
Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid mengetahui
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
Pelajar memahami keperluan dan kepentingan PJPK dalam
|
|
kehidupan
seharian
|
|
kerjasama yang baik drpd semua murid
|
No comments:
Post a Comment