M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
02/01/2013
|
Kelas
|
2H
|
Masa
|
70 minit [ 4 & 5 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
02/01/2013
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 60%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
02/01/2013
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 85%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
03/01/2013
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 85%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
03/01/2013
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 50%
|
|
- kelas agak sukar dikawal kerana bilangan
murid yang ramai
|
|
- kerjasama drpd murid tidak memuaskan
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
04/01/2013
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 7 & 8 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 75%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
04/01/2013
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
RPH telah disediakan dengan baik.Tahniah. teruskan usaha cikgu
ReplyDelete