M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
07/01/2013
|
Kelas
|
2N
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 70%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
08/01/2013
|
Kelas
|
2C
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
08/01/2013
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 75%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
09/01/2013
|
Kelas
|
2H
|
Masa
|
70 minit [ 4 & 5 ]
|
Tema
|
Tema 1 –
Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Unit 1 –
Kecemerlangan Diri
|
Sub Tajuk
|
Pendidikan – Sasaran PMR
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menghuraikan ciri-ciri
kecemerlangan diri
|
|
ii)
Mengamalkan budaya ilmu untuk kemajuan diri
|
|
iii)
Menunjukkan sikap bertanggungjawab dan akauntabiliti
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
|
Refleksi
|
- murid kurang aktif semasa aktiviti
menjana idea dan intlak
|
|
- murid masih merasa malu untuk mencuba
menjawab
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
09/01/2013
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- 55% murid mengetahui kepentingan daya
tahan kardiovaskular
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
09/01/2013
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tema
|
Tema 1 –
Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Unit 1 –
Kecemerlangan Diri
|
Sub Tajuk
|
Pendidikan – Sasaran PMR
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menghuraikan ciri-ciri
kecemerlangan diri
|
|
ii) Mengamalkan budaya ilmu untuk kemajuan diri
|
|
iii) Menunjukkan sikap bertanggungjawab dan
akauntabiliti
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
|
Refleksi
|
- murid kurang aktif semasa aktiviti
menjana idea dan intlak
|
|
- murid masih merasa malu untuk mencuba
menjawab
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/01/2013
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tema
|
Tema 1 –
Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Unit 1 –
Kecemerlangan Diri
|
Sub Tajuk
|
Pendidikan – Sasaran PMR
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menghuraikan ciri-ciri
kecemerlangan diri
|
|
ii) Mengamalkan budaya ilmu untuk kemajuan diri
|
|
iii) Menunjukkan sikap bertanggungjawab dan
akauntabiliti
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
|
Refleksi
|
- murid kurang aktif semasa aktiviti
menjana idea dan intlak
|
|
- murid masih merasa malu untuk mencuba
menjawab
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
10/01/2013
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- sangat rendah murid mengetahui
kepentingan dayatahan kardiovaskular
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/01/2013
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 7 & 8 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- 75% murid mengetahui kepentingan daya
tahan kardiovaskular
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/01/2013
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai kepentingan
daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- 80% murid mengetahui kepentingan daya
tahan kardiovaskular
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
No comments:
Post a Comment