13 January 2013

RPH MINGGU 2


M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
07/01/2013        
Kelas
2N
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  70%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid


M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
08/01/2013       
Kelas
2C
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  80%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
08/01/2013       
Kelas
2E
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  75%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
09/01/2013       
Kelas
2H
Masa
70 minit [ 4 & 5 ]
Tema
Tema 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Unit 1 – Kecemerlangan Diri
Sub Tajuk
Pendidikan – Sasaran PMR
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menghuraikan ciri-ciri kecemerlangan diri

     ii) Mengamalkan budaya ilmu untuk kemajuan diri

    iii) Menunjukkan sikap bertanggungjawab dan akauntabiliti
KBKK
Menjana idea dan mengintlak


Refleksi
- murid kurang aktif semasa aktiviti menjana idea dan intlak

- murid masih merasa malu untuk mencuba menjawab

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
09/01/2013       
Kelas
2K
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular

untuk kecergasan fizikal.

Afektif                :

Menghargai kepentingan daya tahan kardiovaskular
BBM

Refleksi
- 55% murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
09/01/2013       
Kelas
2D
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tema
Tema 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Unit 1 – Kecemerlangan Diri
Sub Tajuk
Pendidikan – Sasaran PMR
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menghuraikan ciri-ciri kecemerlangan diri

     ii) Mengamalkan budaya ilmu untuk kemajuan diri

    iii) Menunjukkan sikap bertanggungjawab dan akauntabiliti
KBKK
Menjana idea dan mengintlak


Refleksi
- murid kurang aktif semasa aktiviti menjana idea dan intlak

- murid masih merasa malu untuk mencuba menjawab

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
10/01/2013        
Kelas
2F
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tema
Tema 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Unit 1 – Kecemerlangan Diri
Sub Tajuk
Pendidikan – Sasaran PMR
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menghuraikan ciri-ciri kecemerlangan diri

     ii) Mengamalkan budaya ilmu untuk kemajuan diri

    iii) Menunjukkan sikap bertanggungjawab dan akauntabiliti
KBKK
Menjana idea dan mengintlak


Refleksi
- murid kurang aktif semasa aktiviti menjana idea dan intlak

- murid masih merasa malu untuk mencuba menjawab

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
10/01/2013        
Kelas
PA
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular

untuk kecergasan fizikal.

Afektif                :

Menghargai kepentingan daya tahan kardiovaskular
BBM

Refleksi
- sangat rendah murid mengetahui kepentingan dayatahan kardiovaskular

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
11/01/2013         
Kelas
2L
Masa
70 minit [ 7 & 8 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular

untuk kecergasan fizikal.

Afektif                :

Menghargai kepentingan daya tahan kardiovaskular
BBM

Refleksi
- 75% murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
11/01/2013         
Kelas
2G
Masa
70 minit [ 9 & 10 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Daya Tahan Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular

untuk kecergasan fizikal.

Afektif                :

Menghargai kepentingan daya tahan kardiovaskular
BBM

Refleksi
- 80% murid mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

No comments:

Post a Comment