11 July 2013

RPH MINGGU 27


M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
1/07/2013    
Kelas
2D
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tema
Tema 5 – Malaysia Negara Berdaulat
Tajuk
Unit 6 – Sistem Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
Sub Tajuk
Aktiviti 6A – Sistem Demokrasi di Malaysia
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menghuraikan sistem demokrasi di Malaysia

ii) Mengamalkan dan mengekalkan sistem demokrasi

iii) Menghormati amalan demokrasi di Malaysia
KBKK
Menjana idea dan mengintlak.


Refleksi
- pemahaman murid tentang sistem demokrasi di Malaysia sangat rendah

- kelas di kawal dengan baik


M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
2/07/2013    
Kelas
2H
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tema
Tema 5 – Malaysia Negara Berdaulat
Tajuk
Unit 6 – Sistem Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
Sub Tajuk
Aktiviti 6A – Sistem Demokrasi di Malaysia
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menghuraikan sistem demokrasi di Malaysia

ii) Mengamalkan dan mengekalkan sistem demokrasi

iii) Menghormati amalan demokrasi di Malaysia
KBKK
Menjana idea dan mengintlak.


Refleksi
- pemahaman murid tentang sistem demokrasi di Malaysia sangat rendah

- kelas di kawal dengan baik

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
2/07/2013    
Kelas
2N
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM

Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
2/07/2013    
Kelas
2L
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM

Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
3/07/2013    
Kelas
2G
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM

Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
3/07/2013    
Kelas
2C
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM

Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
4/07/2013    
Kelas
2E
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM

Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
4/07/2013    
Kelas
PA
Masa
70 minit [11 & 12 ]
Tunjang

Tajuk

Objektif








PERHIMPUNAN SEKOLAH




BBM

Refleksi






M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
5/07/2013    
Kelas
2F
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tema
Tema 5 – Malaysia Negara Berdaulat
Tajuk
Unit 6 – Sistem Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
Sub Tajuk
Aktiviti 6A – Sistem Demokrasi di Malaysia
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Menghuraikan sistem demokrasi di Malaysia

ii) Mengamalkan dan mengekalkan sistem demokrasi

iii) Menghormati amalan demokrasi di Malaysia
KBKK
Menjana idea dan mengintlak.


Refleksi
- pemahaman murid tentang sistem demokrasi di Malaysia agak rendah

- kelas di kawal dengan baik

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
5/07/2013    
Kelas
2K
Masa
70 minit [ 9 & 10 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM

Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



No comments:

Post a Comment