06 January 2014

RPH MINGGU 2

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
06/01/2014       
Kelas
2K
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  60%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
07/01/2014       
Kelas
2C
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tunjang
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan



Afektif                :

Menghargai kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  85%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
07/01/2014       
Kelas
2D
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan



Afektif                :

Menghargai kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  90%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
07/01/2014       
Kelas
2L
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  70%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
08/01/2014       
Kelas
2J
Masa
70 minit [ 4 & 5 ]
Tunjang
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan



Afektif                :

Menghargai kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  80%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
08/01/2014       
Kelas
2G
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  85%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
08/01/2014       
Kelas
2B
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  90%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
09/01/2014       
Kelas
2E
Masa
70 minit [ 4 & 5 ]
Tunjang
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan



Afektif                :

Menghargai kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  85%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
09/01/2014       
Kelas
2F
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  80%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
09/01/2014       
Kelas
PA
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  60%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
10/01/2014        
Kelas
2I
Masa
70 minit [ 10 & 11 ]
Tunjang
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
Tajuk
Kepentingan Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Kognitif :

Murid mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.

Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.



Afektif                :

Menghargai kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan seharian.
BBM

Refleksi
- p&p mencapai objektif  80%

- kelas di kawal dengan baik

- kerjasama yang baik drpd semua murid

No comments:

Post a Comment