M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
06/01/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 60%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
07/01/2014
|
Kelas
|
2C
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 85%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
07/01/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 90%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
07/01/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan Pendidikan Jasmani &
Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 70%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik
& Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
08/01/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 4 & 5
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan
Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani
& Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
08/01/2014
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 85%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani
& Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
08/01/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 90%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik
& Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
09/01/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 4 & 5
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Pencapaian Kendiri
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan Pendidikan
Sivik & Kewarganegaraan
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan dalam kehidupan seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 85%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani
& Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
09/01/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani
& Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
09/01/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 60%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani
& Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
10/01/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11
]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Kepentingan
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam
kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat menjelaskan kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan.
|
|
|
|
Afektif
:
|
|
Menghargai
kepentingan pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan dalam kehidupan
seharian.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
-
kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
No comments:
Post a Comment