M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/03/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2D –
Carik-carik Bulu Ayam, Lama-lama Bercantum Juga
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Mengenal pasti konflik dalam keluarga
|
|
ii) Menyediakan skrip lakonan bagi
mengatasi konflik
|
|
iii) Menghormati dan menghargai anggota
keluarga
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
-
p&p mencapai objektif 90%
|
Refleksi
|
-
murid aktif menjawab soalan yg diajukan
|
|
-
murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/03/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2D –
Carik-carik Bulu Ayam, Lama-lama Bercantum Juga
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Mengenal pasti konflik dalam keluarga
|
|
ii) Menyediakan skrip lakonan bagi
mengatasi konflik
|
|
iii) Menghormati dan menghargai anggota
keluarga
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
-
p&p mencapai objektif 75%
|
Refleksi
|
-
murid aktif menjawab soalan yg diajukan
|
|
-
murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
11/03/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2D –
Carik-carik Bulu Ayam, Lama-lama Bercantum Juga
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Mengenal pasti konflik dalam keluarga
|
|
ii) Menyediakan skrip lakonan bagi
mengatasi konflik
|
|
iii) Menghormati dan menghargai anggota
keluarga
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
-
p&p mencapai objektif 80%
|
Refleksi
|
-
murid aktif menjawab soalan yg diajukan
|
|
-
murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/03/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Permainan Bola
Baling
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan 3 daripada 4 jenis kemahiran menghantar bola baling dengan teknik
yang betul.
|
|
Kognitif :
|
|
Murid dapat
menyatakan langkah keselamatan dalam melaksanakan aktiviti kemahiran bola
baling
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/03/2014
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Permainan Bola
Baling
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan 3 daripada 4 jenis kemahiran menghantar bola baling dengan teknik
yang betul.
|
|
Kognitif :
|
|
Murid dapat
menyatakan langkah keselamatan dalam melaksanakan aktiviti kemahiran bola
baling
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
12/03/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Permainan Bola
Baling
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan 3 daripada 4 jenis kemahiran menghantar bola baling dengan teknik
yang betul.
|
|
Kognitif :
|
|
Murid dapat
menyatakan langkah keselamatan dalam melaksanakan aktiviti kemahiran bola
baling
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
12/03/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran
Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Permainan Bola
Baling
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan 3 daripada 4 jenis kemahiran menghantar bola baling dengan teknik
yang betul.
|
|
Kognitif :
|
|
Murid dapat
menyatakan langkah keselamatan dalam melaksanakan aktiviti kemahiran bola
baling
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
13/03/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Permainan Bola
Baling
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan 3 daripada 4 jenis kemahiran menghantar bola baling dengan teknik
yang betul.
|
|
Kognitif :
|
|
Murid dapat
menyatakan langkah keselamatan dalam melaksanakan aktiviti kemahiran bola baling
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
13/03/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat melakukan
aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
14/03/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Permainan Bola
Baling
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan 3 daripada 4 jenis kemahiran menghantar bola baling dengan teknik
yang betul.
|
|
Kognitif :
|
|
Murid dapat
menyatakan langkah keselamatan dalam melaksanakan aktiviti kemahiran bola
baling
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
- namun kelas diberhentikan 30 minit awal
kerana pencemaran udara
|
No comments:
Post a Comment