M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
24/02/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2C –
Rumahku Syurgaku
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i)
Mengenal pasti sikap bertanggungjawab kepada anggota keluarga
|
|
ii) Menunjukkan
sikap bertanggunjawab sebagai anggota keluarga
|
|
iii)
Menghormati dan menghargai anggota keluarga
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
- murid aktif semasa sesi soalan jawab
|
Refleksi
|
- komunikasi dua hala antara guru dan murid
agak baik
|
|
- murid memberi kerjasama yang baik
sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
24/02/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tema
|
Tema 2 – Hubungan
Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2C –
Rumahku Syurgaku
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i)
Mengenal pasti sikap bertanggungjawab kepada anggota keluarga
|
|
ii) Menunjukkan
sikap bertanggunjawab sebagai anggota keluarga
|
|
iii)
Menghormati dan menghargai anggota keluarga
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
- murid aktif semasa sesi soalan jawab
|
Refleksi
|
- komunikasi dua hala antara guru dan murid
sangat lemah
|
|
- murid memberi kerjasama yang baik
sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
25/02/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2C –
Rumahku Syurgaku
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i)
Mengenal pasti sikap bertanggungjawab kepada anggota keluarga
|
|
ii) Menunjukkan
sikap bertanggunjawab sebagai anggota keluarga
|
|
iii)
Menghormati dan menghargai anggota keluarga
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
- murid aktif semasa sesi soalan jawab
|
Refleksi
|
- komunikasi dua hala antara guru dan murid
agak lemah
|
|
- murid memberi kerjasama yang baik
sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
25/02/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
25/02/2014
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
26/02/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
26/02/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
27/02/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
MESYUARAT KEJOHANAN OLAHRAGA MSSM DI SMK
TEBAKANG
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
27/02/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
MESYUARAT
KEJOHANAN OLAHRAGA MSSM DI SMK TEBAKANG
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
28/02/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
No comments:
Post a Comment