10 March 2014

RPH MINGGU 9


M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
24/02/2014       
Kelas
2D
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tema
Tema 2 – Hubungan Kekeluargaan
Tajuk
Unit 2 – Perpaduan Dalam Keluarga
Sub Tajuk
Aktiviti 2C – Rumahku Syurgaku
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Mengenal pasti sikap bertanggungjawab kepada anggota keluarga

ii) Menunjukkan sikap bertanggunjawab sebagai anggota keluarga

iii) Menghormati dan menghargai anggota keluarga
KBKK
Menjana idea dan mengintlak

- murid aktif semasa sesi soalan jawab
Refleksi
- komunikasi dua hala antara guru dan murid agak baik

- murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p


M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
24/02/2014       
Kelas
2J
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tema
Tema 2 – Hubungan Kekeluargaan
Tajuk
Unit 2 – Perpaduan Dalam Keluarga
Sub Tajuk
Aktiviti 2C – Rumahku Syurgaku
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Mengenal pasti sikap bertanggungjawab kepada anggota keluarga

ii) Menunjukkan sikap bertanggunjawab sebagai anggota keluarga

iii) Menghormati dan menghargai anggota keluarga
KBKK
Menjana idea dan mengintlak

- murid aktif semasa sesi soalan jawab
Refleksi
- komunikasi dua hala antara guru dan murid sangat lemah

- murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p

M/Pelajaran
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
Tarikh
25/02/2014        
Kelas
2E
Masa
70 minit [ 6 & 7 ]
Tema
Tema 2 – Hubungan Kekeluargaan
Tajuk
Unit 2 – Perpaduan Dalam Keluarga
Sub Tajuk
Aktiviti 2C – Rumahku Syurgaku
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat:

i)  Mengenal pasti sikap bertanggungjawab kepada anggota keluarga

ii) Menunjukkan sikap bertanggunjawab sebagai anggota keluarga

iii) Menghormati dan menghargai anggota keluarga
KBKK
Menjana idea dan mengintlak

- murid aktif semasa sesi soalan jawab
Refleksi
- komunikasi dua hala antara guru dan murid agak lemah

- murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p

M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
25/02/2014        
Kelas
2L
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
25/02/2014        
Kelas
2G
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid




M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
26/02/2014       
Kelas
2B
Masa
70 minit [ 8 & 9 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
26/02/2014       
Kelas
2F
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
27/02/2014        
Kelas
2I
Masa
70 minit [ 9 & 10 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi


MESYUARAT KEJOHANAN OLAHRAGA MSSM DI SMK TEBAKANG



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
27/02/2014        
Kelas
PA
Masa
70 minit [ 11 & 12 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi


MESYUARAT KEJOHANAN OLAHRAGA MSSM DI SMK TEBAKANG



M/Pelajaran
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
Tarikh
28/02/2014       
Kelas
2K
Masa
70 minit [ 9 & 10 ]
Tunjang
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
Tajuk
Aktiviti Kardiovaskular
Objektif
Pada akhir pembelajaran, murid dapat :

Psikomotor :

Murid dapat melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan masing-masing.

Kognitif :

Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.

Afektif       :

Menunjukkan semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
BBM
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
Refleksi
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang dibuat

- kerjasama yang baik drpd semua murid



No comments:

Post a Comment