M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
28/04/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 4 –
Memupuk Semangat Kekitaan
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 4A
& 4B
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
i) Menerangkan
unsur-unsur pemupukan semangat kekitaan
|
|
ii) Mengamalkan semangat kekitaan
dalam masyarakat
|
|
iii) Menunjukkan kepekaan terhadap
isu dan masalah yang berkaitan dengan kesejahteraan masyarakat
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
Refleksi
|
- murid aktif dalam menerangkan unsur-unsur
pemupukan semangat kekitaan
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
28/04/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 4 –
Memupuk Semangat Kekitaan
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 4A
& 4B
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
i) Menerangkan
unsur-unsur pemupukan semangat kekitaan
|
|
ii) Mengamalkan semangat kekitaan
dalam masyarakat
|
|
iii) Menunjukkan kepekaan terhadap
isu dan masalah yang berkaitan dengan kesejahteraan masyarakat
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
Refleksi
|
- murid lemah dalam menerangkan unsur-unsur
pemupukan semangat kekitaan
|
- p&p mencapai objektif 70%
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
29/04/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 3 – Hidup
Bermasyarakat
|
Tajuk
|
Unit 4 –
Memupuk Semangat Kekitaan
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 4A
& 4B
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
i) Menerangkan
unsur-unsur pemupukan semangat kekitaan
|
|
ii) Mengamalkan semangat kekitaan
dalam masyarakat
|
|
iii) Menunjukkan kepekaan terhadap
isu dan masalah yang berkaitan dengan kesejahteraan masyarakat
|
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
Refleksi
|
- murid aktif dalam menerangkan unsur-unsur
pemupukan semangat kekitaan
|
- p&p mencapai objektif 75%
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
29/04/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan
Kejohanan Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara
masing-masing berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi
semasa aktiviti dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
29/04/2014
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan
Kejohanan Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara
masing-masing berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi
semasa aktiviti dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/04/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan
Kejohanan Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara
masing-masing berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi
semasa aktiviti dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/04/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan
Kejohanan Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara
masing-masing berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi
semasa aktiviti dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
1 Mei 2014 – Cuti Hari Pekerja
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
2/05/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan
Kejohanan Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara
masing-masing berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi
semasa aktiviti dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
No comments:
Post a Comment