M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
29/09/2014
|
Kelas
|
2M
|
Masa
|
70 minit [ 5 & 6 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 8 –
Peranan & Tanggungjawab Warganegara
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 8A
& 8B
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menjelaskan
kepentingan amalan demokrasi.
|
|
ii) Mengamalkan amalan demokrasi
serta melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
|
iii) Menunjukkan keyakinan untuk
melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
|
- pengetahuan sedia ada murid sangat
sedikit
|
Refleksi
|
- murid bekerjasama berbincang dalam
kumpulan
|
|
- keadaan kelas terkawal
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
29/09/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/09/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/09/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
01/10/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 5 & 6 ]
|
Tema
|
Tema 5 – Malaysia
Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 8 –
Peranan & Tanggungjawab Warganegara
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 8A
& 8B
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menjelaskan
kepentingan amalan demokrasi.
|
|
ii) Mengamalkan amalan demokrasi
serta melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
|
iii) Menunjukkan keyakinan untuk
melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
|
- pengetahuan sedia ada murid sangat
sedikit
|
Refleksi
|
- murid bekerjasama berbincang dalam
kumpulan
|
|
- keadaan kelas terkawal
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
01/10/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 8 –
Peranan & Tanggungjawab Warganegara
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 8A
& 8B
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat:
|
|
i) Menjelaskan
kepentingan amalan demokrasi.
|
|
ii) Mengamalkan amalan demokrasi
serta melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
|
iii) Menunjukkan keyakinan untuk
melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
|
- pengetahuan sedia ada murid sangat
sedikit
|
Refleksi
|
- murid bekerjasama berbincang dalam
kumpulan
|
|
- keadaan kelas terkawal
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
01/10/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
02/10/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
02/10/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
03/10/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 8 –
Peranan & Tanggungjawab Warganegara
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 8A
& 8B
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menjelaskan
kepentingan amalan demokrasi.
|
|
ii) Mengamalkan amalan demokrasi
serta melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
|
iii) Menunjukkan keyakinan untuk
melibatkan diri dalam rancangan kerajaan.
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak.
|
|
- pengetahuan sedia ada murid agak baik
|
Refleksi
|
- murid bekerjasama berbincang dalam
kumpulan
|
|
- keadaan kelas terkawal
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
03/10/2014
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
No comments:
Post a Comment