M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/03/2015
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan Kejohanan
Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara masing-masing
berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi semasa aktiviti
dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Pitar Ukur
|
Refleksi
|
- murid bersemangat menunjukkan potensi masing-masing
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
30/03/2015
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan Kejohanan
Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara masing-masing
berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi semasa aktiviti
dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Pitar Ukur
|
Refleksi
|
- murid bersemangat menunjukkan potensi masing-masing
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
31/03/2015
|
Kelas
|
2C
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tunjang
|
Tema 4 – Warisan
Kepelbagaian Budaya Malaysia
|
Tajuk
|
Unit 5 – Warisan Kesenian
Pelbagai Kaum
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 5A – Seni Tarian
Pelbagai Kaum di Malaysia
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat:
|
|
i) Menerangkan jenis-jenis seni
tarian warisan pelbagai kaum
|
|
ii) Melibatkan diri dalam usaha mengekalkan seni
tarian warisan pelbagai kaum.
|
|
iii) Berbangga dengan kekayaan warisan budaya
Malaysia
|
|
|
KBKK
|
Menjana
idea dan mengintlak.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 75%
|
|
- murid lemah bagi menerangkan jenis-jenis seni tarian
warisan pelbagai kaum
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
31/03/2015
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan Kejohanan Olahraga
Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara masing-masing
berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi semasa aktiviti
dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Pitar Ukur
|
Refleksi
|
- murid bersemangat menunjukkan potensi masing-masing
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
31/03/2015
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan Kejohanan
Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara masing-masing
berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi semasa aktiviti
dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Pitar Ukur
|
Refleksi
|
- murid bersemangat menunjukkan potensi masing-masing
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
01/04/2015
|
Kelas
|
2N
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan Kejohanan
Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara masing-masing
berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi semasa aktiviti
dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Pitar Ukur
|
Refleksi
|
- murid bersemangat menunjukkan potensi masing-masing
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
02/04/2015
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Persediaan Kejohanan
Olahraga Tahunan Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Memilih acara masing-masing
berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui aspek-aspek keselamatan yang perlu dipatuhi semasa aktiviti
dijalankan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Pitar Ukur
|
Refleksi
|
- murid bersemangat menunjukkan potensi masing-masing
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
02/04/2015
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 – Kemahiran Sukan dan
Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir pembelajaran,
murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat melakukan
aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan semangat
berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
03/04/2015
Cuti
Umum
No comments:
Post a Comment