M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
02/09/2013
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 8 –
Peranan dan Tanggungjawab Warganegara dalam Kerajaan Demokrasi
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti – Menyambut
Bulan Kemerdekaan di Peringkat Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menjelaskan
kepentingan menyambut bulan kemerdekaan.
|
|
ii) Mengamalkan amalan menyambut
bulan kemerdekaan serta melibatkan diri dalam aktiviti bulan kemerdekaan di
sekolah.
|
|
iii) Menunjukkan keyakinan untuk
melibatkan diri dalam aktiviti sekolah.
|
KBKK
|
|
|
- murid seronok menyambut bulanan
kemerdekaan di peringkat sekolah.
|
Refleksi
|
- murid bekerjasama menyanyi dan mengibar
bendera
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
03/09/2013
|
Kelas
|
2H
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 8 –
Peranan dan Tanggungjawab Warganegara dalam Kerajaan Demokrasi
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti – Menyambut
Bulan Kemerdekaan di Peringkat Sekolah
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menjelaskan
kepentingan menyambut bulan kemerdekaan.
|
|
ii) Mengamalkan amalan menyambut
bulan kemerdekaan serta melibatkan diri dalam aktiviti bulan kemerdekaan di
sekolah.
|
|
iii) Menunjukkan keyakinan untuk
melibatkan diri dalam aktiviti sekolah.
|
KBKK
|
|
|
- murid seronok menyambut bulanan
kemerdekaan di peringkat sekolah.
|
Refleksi
|
- murid bekerjasama menyanyi dan mengibar
bendera
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
03/09/2013
|
Kelas
|
2N
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
Pengalaman
Sedia Ada
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
03/09/2013
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
|
|
|
|
|
PERHIMPUNAN SEKOLAH
|
|
|
|
|
Pengalaman
Sedia Ada
|
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
04/09/2013
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
Pengalaman
Sedia Ada
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
04/09/2013
|
Kelas
|
2C
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
Pengalaman
Sedia Ada
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
05/09/2013
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
Pengalaman
Sedia Ada
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
05/09/2013
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Wisel, Jam Randik, Kon
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
06/09/2013 – PENDAFTARAN LARIAN HARI MALAYSIA DI DEWAN SUARAH KUCHING
No comments:
Post a Comment