M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
05/02/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kemahiran Sukan & Rekreasi
|
Tajuk
|
Lari Berganti-ganti
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan teknik pertukaran baton dengan teknik yang betul
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui undang-undang dan peraturan acara lari berganti-ganti
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Wisel, Pita Ukur, Kon, Baton
|
Refleksi
|
- aktiviti mencapai objektif 90%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
05/02/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kemahiran Sukan & Rekreasi
|
Tajuk
|
Lari Berganti-ganti
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan teknik pertukaran baton dengan teknik yang betul
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui undang-undang dan peraturan acara lari berganti-ganti
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Wisel, Pita Ukur, Kon, Baton
|
Refleksi
|
- aktiviti mencapai objektif 85%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
06/02/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kemahiran Sukan & Rekreasi
|
Tajuk
|
Lari Berganti-ganti
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan teknik pertukaran baton dengan teknik yang betul
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui undang-undang dan peraturan acara lari berganti-ganti
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Wisel, Pita Ukur, Kon, Baton
|
Refleksi
|
- aktiviti mencapai objektif 90%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
06/02/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
PERHIMPUNAN SEKOLAH
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
07/02/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kemahiran Sukan & Rekreasi
|
Tajuk
|
Lari Berganti-ganti
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan teknik pertukaran baton dengan teknik yang betul
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui undang-undang dan peraturan acara lari berganti-ganti
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Wisel, Pita Ukur, Kon, Baton
|
Refleksi
|
- aktiviti mencapai objektif 80%
|
|
- kelas di kawal dengan baik
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
Tahniah kerana blog rph tuan kemaskini dan menarik.
ReplyDeleteSila kekalkanusaha murni ini.