M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/02/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2A –
Kasih Sayang Memupuk Perpaduan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menyatakan kepentingan menjalin kasih
sayang antara anggota keluarga
|
|
ii)
Mengamalkan kasih sayang antara anggota keluarga
|
|
iii) Mengharagai amalan kasih sayang
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
-
p&p mencapai objektif 90%
|
Refleksi
|
-
murid aktif menjawab soalan yg diajukan
|
|
-
murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/02/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2A –
Kasih Sayang Memupuk Perpaduan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menyatakan kepentingan menjalin kasih
sayang antara anggota keluarga
|
|
ii)
Mengamalkan kasih sayang antara anggota keluarga
|
|
iii) Mengharagai amalan kasih sayang
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
-
p&p mencapai objektif 80%
|
Refleksi
|
-
murid aktif menjawab soalan yg diajukan
|
|
-
murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
11/02/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 6 & 7 ]
|
Tema
|
Tema 2 –
Hubungan Kekeluargaan
|
Tajuk
|
Unit 2 –
Perpaduan Dalam Keluarga
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 2A –
Kasih Sayang Memupuk Perpaduan
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
i) Menyatakan kepentingan menjalin kasih
sayang antara anggota keluarga
|
|
ii)
Mengamalkan kasih sayang antara anggota keluarga
|
|
iii) Mengharagai amalan kasih sayang
|
KBKK
|
Menjana idea dan mengintlak
|
|
-
p&p mencapai objektif 80%
|
Refleksi
|
-
murid aktif menjawab soalan yg diajukan
|
|
-
murid memberi kerjasama yang baik sepanjang p&p
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/02/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri & Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Amalan Pemakanan yang tidak sihat
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Mengenal pasti
amalan pemakanan yang tidak sihat
|
|
Mengenal pasti
kesan amalan pemakanan yang tidak sihat
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menyenaraikan
peranan dan tanggungjawab ahli keluarga
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 85%
|
|
- 2 org murid tidak membawa buku teks
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan Kesihatan
|
Tarikh
|
11/02/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 4 – Kesihatan Diri & Keluarga
|
Tajuk
|
4.1 – Amalan Pemakanan yang tidak sihat
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Mengenal pasti
amalan pemakanan yang tidak sihat
|
|
Mengenal pasti
kesan amalan pemakanan yang tidak sihat
|
|
|
|
Afektif :
|
|
Menyenaraikan
peranan dan tanggungjawab ahli keluarga
|
BBM
|
|
Refleksi
|
- p&p mencapai objektif 80%
|
|
- 1 org murid tidak membawa buku teks
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
12/02/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
- Mesyuarat Kejohanan Olahraga MSSB
Samarahan di SMK Tebakang
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
12/02/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
- Mesyuarat Kejohanan Olahraga MSSB
Samarahan di SMK Tebakang
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
13/02/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
- Menghantar atlit Merentas Desa ke Latihan
Pusat di SMK Asajaya
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
13/02/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
-
Menghantar atlit Merentas Desa ke Latihan Pusat di SMK Asajaya
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
14/02/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tunjang
|
Bab 1 – Kecergasan Fizikal
|
Tajuk
|
Daya Tahan Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Kognitif :
|
|
Murid
mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskular dalam kehidupan seharian.
|
|
Murid dapat
menjelaskan kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
|
untuk kecergasan fizikal.
|
|
Afektif :
|
|
Menghargai
kepentingan daya tahan kardiovaskular
|
BBM
|
|
Refleksi
|
|
|
- PdP tidak dapat dijalankan kerana
menyelesaikan kes disiplin sekolah
|
|
|
No comments:
Post a Comment