M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
08/09/2014
|
Kelas
|
2M
|
Masa
|
70 minit [ 5 & 6 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 6 – Sistem
Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 6D
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
Pengetahuan :
Menjelaskan peranan Parlimen dalam sistem demokrasi di
Malaysia.
|
|
Kemahiran :
Memahami pentingnya amalan-amalan
demokrasi berparlimen dikekalkan.
|
|
Nilai :
Menghormati proses demokrasi
berparlimen di Malaysia.
|
KBKK
|
Gerak Kerja Berkumpulan
|
|
|
Refleksi
|
- murid melakukan gerak kerja berkumpulan
dengan bersungguh-sunguh
|
|
- kerjasama semua murid sangat baik
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
08/09/2014
|
Kelas
|
2B
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
09/09/2014
|
Kelas
|
2L
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
09/09/2014
|
Kelas
|
2I
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/09/2014
|
Kelas
|
2E
|
Masa
|
70 minit [ 5 & 6 ]
|
Tema
|
Tema 5 – Malaysia
Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 6 – Sistem
Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 6D
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
Pengetahuan :
Menjelaskan peranan Parlimen dalam sistem demokrasi di
Malaysia.
|
|
Kemahiran :
Memahami pentingnya amalan-amalan
demokrasi berparlimen dikekalkan.
|
|
Nilai :
Menghormati proses demokrasi
berparlimen di Malaysia.
|
KBKK
|
Gerak Kerja Berkumpulan
|
|
|
Refleksi
|
- murid melakukan gerak kerja berkumpulan
dengan bersungguh-sunguh
|
|
- kerjasama semua murid sangat baik
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
10/09/2014
|
Kelas
|
2J
|
Masa
|
70 minit [ 9 & 10 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 6 – Sistem
Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 6D
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
Pengetahuan :
Menjelaskan peranan Parlimen dalam sistem demokrasi di
Malaysia.
|
|
Kemahiran :
Memahami pentingnya amalan-amalan
demokrasi berparlimen dikekalkan.
|
|
Nilai :
Menghormati proses demokrasi
berparlimen di Malaysia.
|
KBKK
|
Gerak Kerja Berkumpulan
|
|
|
Refleksi
|
- murid melakukan gerak kerja berkumpulan
dengan bersungguh-sunguh
|
|
- kerjasama semua murid sangat baik
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
10/09/2014
|
Kelas
|
2K
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/09/2014
|
Kelas
|
2F
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
KEJOHANAN OLAHRAGA 1 MURID 1 SUKAN
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
11/09/2014
|
Kelas
|
PA
|
Masa
|
70 minit [ 11 & 12 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
|
|
KEJOHANAN OLAHRAGA 1 MURID 1 SUKAN
|
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan
|
Tarikh
|
12/09/2014
|
Kelas
|
2D
|
Masa
|
70 minit [ 8 & 9 ]
|
Tema
|
Tema 5 –
Malaysia Negara Berdaulat
|
Tajuk
|
Unit 6 – Sistem
Demokrasi Berparlimen Di Malaysia
|
Sub Tajuk
|
Aktiviti 6D
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat:
|
|
Pengetahuan :
Menjelaskan peranan Parlimen dalam sistem demokrasi di
Malaysia.
|
|
Kemahiran :
Memahami pentingnya amalan-amalan
demokrasi berparlimen dikekalkan.
|
|
Nilai :
Menghormati proses demokrasi
berparlimen di Malaysia.
|
KBKK
|
Gerak Kerja Berkumpulan
|
|
|
Refleksi
|
- murid melakukan gerak kerja berkumpulan
dengan bersungguh-sunguh
|
|
- kerjasama semua murid sangat baik
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani & Pendidikan
Kesihatan
|
Tarikh
|
12/09/2014
|
Kelas
|
2G
|
Masa
|
70 minit [ 10 & 11 ]
|
Tunjang
|
Bab 2 –
Kemahiran Sukan dan Rekreasi
|
Tajuk
|
Aktiviti
Kardiovaskular
|
Objektif
|
Pada akhir
pembelajaran, murid dapat :
|
|
Psikomotor :
|
|
Murid dapat
melakukan aktiviti kardiovaskular serta dapat meningkatkan tahap kecergasan
masing-masing.
|
|
Kognitif :
|
|
Mengetahui kepentingan daya tahan kardiovaskluar kepada
sistem badan.
|
|
Afektif :
|
|
Menunjukkan
semangat berpasukan dan bekerjasama serta mendengar arahan guru.
|
BBM
|
Kon, Wisel, Jam Randik, Bola Futsal
|
Refleksi
|
- murid bersemangat mengikut aktiviti yang
dibuat
|
|
- kerjasama yang baik drpd semua murid
|
|
|
No comments:
Post a Comment